Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Sünmester tanítása

Sünmester tanítása

2017. 07. 24. Lola Welbach

sun2.jpg

Hazamegyek ma a munkából meg a terápiából. Nyári este, kert, eső után. Párás sötét. Esti kert szaga, tücskök.
Macskák nyikorognak, nyolcasokat tekeregnek bokáim közt. (még, még adj enni) Közben a sivatag szagáról mesél nekem gróf Almásy. (nemangol, nembeteg)
Jön egy igazán apró sün, megáll, vár. Gyereksün, csak menni, megállni és enni tud, még nem tanult meg védekezni, tüskét mereszteni. Csak nézni tud.
- Minden állat jó – mondom ábrándosan Almásynak. (grófokat így kell hódítani. legalábbis Krúdy szerint)
- Poloska? Kullancs? – kérdezi egyáltalán nem grófosan. Nevetünk.
Újra kell tanulni gyereksün korom, mikor még nem védekeztem, nem szúrtam. Csak ettem, mentem, megálltam, néztem. Taníts Sünöcske Mesterke!

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr7212686065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C. Gallus 2017.07.25. 09:17:30

:) Sünszagú sivatag. Róka még stílszerűbb lett volna. ;)

Lola Welbach 2017.07.25. 09:41:36

@C. Gallus: :) vagy rózsa? ja nem az egy másik bolygón van. :)
Sünszag! kiindulva a rókaszagból, nem, nem akarok belegondolni milyen lehet :)
Javaslom maradjunk a rómaiköményes, akácialigetes fűszeres illatoknál. :D

C. Gallus 2017.07.25. 11:55:50

@Lola Welbach: Háát.. mint az oroszlánszag? ;)

Római kömény helyett inkább homokszag, kerámia edényben parázsló tömjén, frissen pörkölt kávé illata?

Áááááá, ez így leírva már giccses! :D És még róka lesz belőle a végén..

Lola Welbach 2017.07.25. 14:28:53

@C. Gallus: :D :D Sivatagi róka! broaffff

Lola Welbach 2017.07.25. 14:30:07

@C. Gallus: (de megkövetem őket, hogy egy hülye viccért eladtam a lelkem: a sivatagi róka a világ legédesebb élőlényeinek egyike, nyunyikázni kell, meg imádni őket)
süti beállítások módosítása