Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Vaginatorna 3.

Vaginatorna 3.

Félkaromat, egy ilyen rendszámért!

2017. 07. 26. Átlag Edit

 

Szekszárdon egy szobában voltam Lolával, illetve éjszakába nyúlóan vacsoráztunk meg írtunk, így nem használtam a gépet. Mondjuk, nem tudom ki jött volna zavarba, ő vagy én. Ez már örökre titok marad. De itt a beszámolóm.

Mielőtt hozzáfognék, tisztázzunk pár dolgot. A leglényegesebb, hogy ez nem vibrátor. Bizonyára nem voltam az első két beszámolómban, illetve az előkészítő írásaimban egyértelmű, mert többen félreértették. Nem kívánok elmerülni a nem pontosan fogalmaztam versus értő olvasás hiánya kérdéskörben, inkább úgy fordítottam le magamnak, hogy olvastatok valami érdekeset és az furcsán jó gondolatokat generált bennetek. Annyira jókat, hogy vibrátor lett belőle.

Sokat hallottunk már a különböző vagina gyakorlatokról, írtam is róla. Ahogyan a testünk más izmai is megerősítésre és karbantartásra vágynak, ugyanígy van ez itt is. Edzeni, tornáztatni kell. Igazából nem kell, de jó, ha mégis. Az intimtorna tanfolyamot a terhességem alatt végeztem el, akkor még hüvelyi szülésre készültem. Az élet máshogyan rendezte. A gyerekemnek egyetlen dolga lett volna, a hagyományos, megszokott úton a világra jönni. Természetesen nem így lett. Ő már csak ilyen. Azóta sem tesz semmi elvártat vagy megszokottat.

Szóval, elvégeztem a tanfolyamot, szorgalmasan gyakoroltam és készültem a szülésre. A szülés megtörtént, de a megtanultakat nem tudtam hasznosítani. Aztán elsodortak az események és el is felejtettem a tudást.

Próbálok tudatosan élni, a munka, a család és a gyerek mellett edzeni. Egy darabig még volt türelmem odafigyelni és a gyakorlatokat végezni, de esténként egy fárasztó nap után, félálomban, nem volt türelmem hozzá. 

Aztán az egészről megfeledkeztem. Mármint a gyakorlatokról, a vaginámról nem. Valami egyszerűbbet, automatizáltabbat kerestem. Olyat, amire nem kell figyelni. Dolgozik helyettem.

És ez lett ez a gép. Ami a Kegel gyakorlatok továbbfejlesztett, legjobb verziója.

Kegel 8. Együtt erősebbek vagyunk!

Már hat hete csinálom, ebből kimaradt tíz nap, mert menstruáció idején nem ajánlott, mínusz Szekszárd. Múlt héten már foglalkoztam vele, annak ellenére, hogy izgalmas, pörgős hetem volt. A gép programozható, a legrövidebb menet minden estébe belefér.

Már a múltkor is írtam, hogy a gép legnagyobb haszna, hogy sokat foglalkozom magammal. Az agyamban ott a tudat, hogy este ez a programom, mármint a gyakorlás, vagy edzés, azon a testrészemen, ezért izgalmas, szexi, pikáns gondolatok is tömegével keletkeznek a fejemben. Amitől jól érzem magam. A vaginám és az agyam szorosan összekötve működnek egymással. Amit teszek mindkettőnek jó!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr8412689931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása