Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Edit szabadságát korlátozzák, ő meg hagyja

Edit szabadságát korlátozzák, ő meg hagyja

2017. 09. 10. Átlag Edit

kez_plusz_racs.jpg

Mert Edit ilyen. Alig várja, hogy megtörténjen. Most éppen önként hozzájárul ahhoz, hogy szabadsága korlátozva legyen.

Hogyan is kezdődött?

Lejárt a kocsim műszakija, és nem vettem észre. Nem hiszem, hogy létezik olyan ember, aki csak azért nézegeti a forgalmi engedélyét, hogy az meddig érvényes. Én sem tettem. Egyrészről nem érdekel, másrészről meg azt hittem, hogy akkor, amikor autószerelőhöz viszem, majd ő megnézi. Hát nem. De ez csak később derült ki. 2015. november 25-én a legnagyobb nyugalommal közlekedtem a frissen átgumiztatott és olajcserélt táltosommal. Nem siettem sehová, zenét hallgattam. Majd szirénát hallok a hátam mögött. Lehúzódok, ahogy tanultam, engedem had menjen, és lassan haladok tovább. De nem megy, ezerrel villog rám. Pár száz méter után esik le, hogy a rendőrautó nekem villog és szirénázik, hogy álljak már meg. Megállok, ablakot lehúzom, közeledik a rendőr.

Még soha nem telefonáltam vezetés közben ( nem igaz), ezért köszönés helyett is csak ennyi csúszik ki belőlem:
- Most nem telefonáltam!
Ezt ők is tudták, meg azt is, hogy lejárt a műszakim. Hideg volt, nem szálltam ki az autóból, csendben, a melegben gondoltam valaki anyjára,  meg a saját rokonaimra. Akik közül egy, ezt a rendkívül intenzív, telepatikus kapcsolatfelvételi kísérletet megérezte és pont hívott, hogy menjek gyorsan a kocsimhoz, mert  rendőrök vannak körülötte. Annyira körülötte, hogy éppen a helyszíni bírságos papírokat töltik ki. Tízezer. Ennyit ért.

Úgy döntöttem, hogy nem fizetem meg. Nem polgári engedetlenségből, vagy mert haragszom a világra, hanem mert érdekelt, hogy mi lehet ennek az ügynek a vége. Azt, hogy a bíróság átváltoztatja és majd le kell ülnöm, pontosan tudtam. A másik oldalon már voltam. Láttam már eljárást és börtönt is belülről. De úgy, mint közvetlenül érintett nem vettem részt benne.

Egy évvel később érkezett meg a végzés a bíróságtól, hogy nem fizettem meg, ezért kétnapnyi elzárásra változtatta át a tízezer forintnyi bírságot.

Erre vártam! Hogy hová, mikor és hogyan kell mennem.

És megérkezett!  Augusztus végén levelet hozott a postás. Már régen elfelejtettem, hogy ez az ügyem egyáltalán folyamatban van, és amikor láttam, hogy a rendőrségtől jött, tudtam, hogy már megint valamit rosszul csináltam. Szabálytalanul parkoltam, általában ez szokott lenni. Szerintem, ha csak az autóm eleje, de kerék nem lóg rá a zebrára, az nem szabálytalan! A rendőr nem így gondolja. Ez már rutin a mi kis bensőséges kapcsolatunkban.

De most, eltértem tőle. Szóval, megérkezett a felhívás. Benne, hogy mikor és hová kell mennem, mit kell magammal vinnem. Ez volt a legérdekesebb.

Vinni kell: egynapi élelmet. Miért pont ennyit? Mikor kapok majd először enni tőlük?

Az évszaknak megfelelő, egy váltásra való felsőruházatot és lábbelit.  Zseniális a megfogalmazás, hogy évszaknak megfelelő. Nem inkább olyan ruhát, ami egy büntetés-végrehajtási intézetben hasznos vagy praktikus?

Tisztasági csomagot, ami egy váltás fehérnemű és tisztálkodó szerek. Mi van, ha a szempillaspirálom nélkül félember vagyok? És a kisollóm?  Az még belefér a csomagba? Meg a többi kérdés. Milyen a cella? Egyáltalán így hívják ezt szabálysértési elzárásnál? Vihetek magammal telefont? Könyvet? Újságot? Füzetet, tollal? Mi az egy nap? Úgy kell számolni, mint egy nyaralásnál? Akkor a két nap gyakorlatilag egy éjszaka? Milyenek a többiek? Ők miért nem fizetik ki? Hogyan lehet fürdeni, vécére menni, aludni? Mi van akkor, ha nem tetszik, és ki akarok jönni?

Véleménye, természetesen mindenkinek van erről. Mármint arról, hogy le szeretném ülni. Onnantól kezdve, hogy "ez hülye" addig, hogy "akkor rohadj bent két évig te szemét", széles a skála.

De megyek. Hétfő reggel 8.00. Pálhalma.

Megírom, hogy milyen!

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr7012807842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizo 2017.11.01. 10:51:19

"amikor láttam, hogy a rendőrségtől jött, tudtam, hogy már megint valamit rosszul csináltam. Szabálytalanul parkoltam, általában ez szokott lenni. Szerintem, ha csak az autóm eleje, de kerék nem lóg rá a zebrára, az nem szabálytalan! A rendőr nem így gondolja. "

1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet 40. .§ (5) e) Tanulmányozza a tisztelt Jogász Asszony.

Zoli
süti beállítások módosítása