Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Edit készülődik

Edit készülődik

Süssön már valaki a kenyérbe egy reszelőt!

2017. 09. 11. Átlag Edit

racsok_2.jpg

Olyan mintha nyaralni mennék. Mikor kitalálom, hogy hová utazom, és megveszem a repülőjegyemet, mindig izgatott vagyok. Hogy jaj, de jó lesz! Aztán ahogyan közeledik az indulás időpontja feszült leszek. Minek megyek én oda, mit ugrálok, miért nem maradok otthon a seggemen? Milyen anya az ilyen, akinek mindig van valami dolga, ami ráadásul olyan, hogy nem a főzéssel - amit utálok és nem is teszem -, a takarítással - szintén utálom, de megcsinálom -, a gyerekkel – őt imádom, de vele már csak akkor lehet foglalkozni, amikor ő akarja - kapcsolatos. Úgy hiszem, még van jó negyven évem, a bakancslistám meg végtelen, ezért nem akarok megállni. Kalandokat, jó sztorikat akarok.

Ennyi bevezető után, már itt az idő, hogy ráforduljak végre már, hogy miről is akarok írni. Szóval, készülődök. Most is feszült vagyok. A belső hang egyfolytában azt súgja, ne menj, hagyd a francba! Csak azt is tudom ám, hogy ez a belső hang mindig ezt csinálja, és úgy szokott lenni, hogy amikor nagyon hangosan tolja, hogy ne, akkor az a végén, mindig jól sül el.

Készülődök.

A lakást rendbe szedtem, a virágokat meglocsoltam. Gyereknek pénzt és kaját bekészítettem. Olyan, mintha nem egyetlen napra hagynám itt, hanem mondjuk a világ végéig. Persze az apjánál lesz, jó helyen. Szőrtelenítek, mint egy randi előtt. Nem hiszem, hogy bárki is megnézné. Aztán azon agyalok, hogy mit vegyek fel. Farmer, sportcipő, szupermenes póló, egy pulcsi, bőrdzseki. A börtönös filmekben vannak alapnak számító jelenetek. Ilyen, hogy ki kell fűzni a cipőből a fűzőt, plusz a nadrágból az övet. Ha itt is így van, akkor a cipőben nem tudok majd menni, a nadrág meg leesik rólam. De akkor miben menjek? Meg mivel? Úgy értem, mibe pakoljam a cuccom? Az utazós hátizsákomra voksolok. Teszek bele egy törölközőt, a mini tusfürdő, testápoló, fogkefe, fogkrém csomagot. Mit vigyek olvasni? Könyvet? Újságot? Aztán úgy döntök, hogy az újság az jobb. A szeptemberi Éva, Elle, Marie Claire, meg egy HVG, talán elég lesz. Mindig kifestem magam. Vigyem azokat is? Azért filózok rajta, mert kedden reggel 8-ra már tárgyalásra kell mennem. Az élet elintézte, hogy csak egy éjszakám legyen bent. Kell vinnem váltóruhát is a kocsiban, hogy másnap tudjak dolgozni menni. Ötkor meg szülői is lesz. Kell, hogy legyen nálam pénz. Egyrészt azért, mert csak egy napot leszek bent, akkor csak úgy jöhetek ki, ha kifizetem a bírság fennmaradó részét, plusz a szeptemberi első szülői az csak a fizetésről szól. Ilyen pénz, olyan pénz és hopp már üres is a tárcád! Ja, a cigi! A filmekben ugye az a valuta, ami mindenre jó és a zokniban szokták elrejteni. Ez igaz? Bármelyik a két állításból? Az a tuti, ha van nálam, és majd kiderül. Kaja. Vettem jófajta vegán ételt, hogy tudjak enni, meg amúgy is azt írták legyen nálam egy napi étel. Telefon? Nem tudom. Még nem léteztem nélküle, az utóbbi legalább tíz évben. Furcsa lesz, ha nem lehet velem. Azért viszem, meg persze a töltőt is. Le van töltve rá a kedvenc könyvem a Trainspotting, szóval, ha nálam marad, azt is olvashatom. Ivás. Mivel van egy elég erős kólafüggőségem, nem tudom, mit tegyek. Bevihetek kólát, vagy csak vizet lehet inni? Valószínűleg nem fogok belehalni, de mi van, ha mégis? Ilyen hülyeségeken paráztatom magam. Nem, nem azon hogy meghalok, hanem, hogy a kóla! Füzet és toll! El ne felejtsem, mert jegyzetelni kell. Bűn az élet! Ez meg most jutott eszembe. Hogy egyetemista koromban, minden este elalváshoz Moldova ezt a riportkönyvét olvastam. És bevillan, hogy arra gondoltam anno, hogy de klassz lenne úgy megnézni, mint ő. Sőt! Nem, mint egy újságírót, akit beengednek körülnézni, hanem úgy, mint egy ténylegesen eljárás alá vont személyt, aki tapasztalatokat gyűjt.

Hát ezt is megkaptam.

Indulok, mert nem akarok elkésni!

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr8712819702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.09.11. 12:30:30

Mi sopronkőhidán nem szerettük az ilyen operett börtönlakókat, akik csak viccből jöttek be, a szabadulásuk biztos tudatában és ezzel kigúnyoltak minket, akik becsületes, sok ezer napos büntetésüket töltöttük :-)

Burgermeister 2017.09.11. 20:27:46

Répa szeletelve. :) Mondjuk szivesen megmenteném a rácsok elől..:)
süti beállítások módosítása