Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Ennyit a várakozásról! December 3.

Ennyit a várakozásról! December 3.

Ugrálós képeket néztem, hogy még jobban fájjon!

2017. 12. 03. Átlag Edit

ugrok.JPG

Annyira szépen indult. Lélekben készülődtem az adventre.  Várakozás, lassulás, vágyakozás, belső béke, flow, meg minden.

Aztán máshogy alakult.

Mert a  héten arra vágytam, hogy tudjak ülni,  hogy ki tudjam törölni a fenekem segítség nélkül, hogy tudjak egyenesen állni vagy bárhogy állni, csak sikerüljön már! Mert kiderült, hogy az állásnak is vannak fokozatai, de nincs rájuk szó. Olyan nem mondunk, hogy valaki kicsit áll. Ezt most úgy fordítottam magamnak, hogy a lábaimat tudtam használni, de a felsőtestem  derékszöget zárt be velük. Ez volt a kicsi állás. Ahogy nőtt a szög, úgy lett nagyobb az állásom. 

Hát,  ez tényleg lassítás volt a javából, meg értékelése annak, hogy mekkora nagy dolgok az olyanok, mint ülés, állás, járás.  Persze, hogy ezek voltak most a legértékesebbek nekem. Azok, amik amúgy olyan természetesek, hogy nem is foglalkozunk vele. Pedig kellene. Nekem meg főleg, hogy még egyszer ne történjen meg ez velem. 

Úgy kellett volna felfognom, hogy tök jó, végre pihi itthon. Annyira fájt, hogy ez nem az volt, hanem inkább valami kínzó kurzus a saját lakásomban. Nem tudtam másra figyelni, kitöltötte az agyam a fájdalom, meg az, hogy mikor múlik már el. Hat napot vártam rá. 

Most óriási terveim vannak! Minden nap edzeni megyek vagy futni, munka után moziba, randira, színházba, készülök a vizsgáimra, olvasom Lévai Balázs könyvét és megírom róla, hogy tetszik-e. 

Türelmetlen vagyok. Nagyon várom a hétfőt.

Ennyit a lassulásról.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr7013415821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása