Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Amikor leszáll a köd

Amikor leszáll a köd

Végre!

2017. 12. 19. Átlag Edit

inkeda_kodlampam_li.jpgVannak dolgok, amik nélkül nem érzem magam jól. Vagy biztonságban. Vagy inkább csak jól. Nem, ez nem a melltartó, sőt, az akkor a legjobb, ha nincs rajtam, de sportoláshoz nélkülözhetetlen.

Szóval, valami más. 

Mindenkinek vannak hülye dolgai, szokásai. Kivéve nekem, természetesen. 

Az utóbbi időben kétszer is megbüntettek miatta. Mert szabálytalanul használtam. Nem érdekel, aki szembe jön. Szerintem, csak hiszti, hogy zavaró. Engem nem zavar. Nemcsak az enyém nem, hanem a másé sem. Inkább úgy érzem, hogy itt egy testvér, aki ugyanúgy szereti, mint én. 

Mert annyira szeretem, hogy nem bírom nem használni. Mert gyönyörű. Mutatja az utat, hazavezet, néha meg pont nem haza. 

És végre, ma reggel, legálisan is használhattam. Erre vártam. 

Mert qrva nagy köd volt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr3013511781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása