Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Életünk legboldogabb napja?!

Életünk legboldogabb napja?!

2017. 07. 07. Kevinszpészi

ke_pernyo_foto_2017-07-07_12_30_19.png

Láttad az Ünneprontók ünnepét? Ez egy csöpögős amerikai film. Na de nem ez a fontos. Van benne egy rész, mikor az egyik fószer azt meséli a másiknak, hogy az esküvőn minden vendég a menyasszony bevonulását nézi, de ő csakis a vőlegényre figyel. Mert a vőlegény szemei mindent elárulnak. Hogy mennyire jó a pillanat, meg hogy mennyire odavan a nőért!

Ez egy kibaszott nagy kamu! Hidd el nekem, tapasztalt vagyok. Néhányszor álltam már az oltár előtt. Az a valóság, hogy az esküvőt, meg az ezzel járó hajcihőt csak a nők akarják.

Tudja ezt jól az esküvőipar is, csak te nem akarod megérteni! Nézd meg mennyi esküvői ruhakölcsönző van, akár egy kisebb városban is. És megél mindegyik! Nem is akárhogy! A régi szép időkben a vőlegény csak az esküvőn láthatta meg a menyasszonyi ruhát. Ma a férfit a nő végigrángatja 15-20 kölcsönzőn. Annyira belemerül a saját faszságába, hogy észre sem veszi azt, hogy a férfinek már a harmadik ruhától tök egyforma mindegyik. Az első próbánál még kukkoltam a próbafülke függönyének a résein, de a harmadiknál már ettől is elment a kedvem. Már annyira untam a helyzetet, hogy rá sem akartam mászni szívem választottjára. Pedig ez még csak a kezdet! Mentünk még a cipőboltba, az ékszerüzletbe, a fodrászhoz, az étterembe. Próbahegyek! Mindenhol.

A férfi gerincén kezd felkúszni egy gondolat. Fel az agyba! Komolyan, kell ez nekem? És akkor még ott van az anyakönyvezető! Mi legyen a bevonulási zene? Legyen versmondó lány? Köszöntsék a szülőket valamivel? Mivel is? És a szerencsésebbnek – akiknek ez az első – ott az egyház. A jegyes-oktatás. Ahány pap annyi vélemény. Más-más megítélése ugyanannak az ügynek. Az egyik szerint bűn az esemény utáni gyógyszerrel való védekezés, de gumival oké. A másik szerint gumival sem oké. Én például oktatáson egy okést fogtam ki, de az esküvő előtti gyónás egy maradi papnál volt. Össze is szólalkoztunk a gyóntatófülkébe. Mondtam neki, hogy döntse már el az egyház az álláspontját, mert ez így nem frankó. És rácsaptam az ajtót. Ekkor már hosszú sor állt már a fülke előtt. Mind gyónásra várt. Azt gondolták rólam, hogy rohadt sok bűnöm lehet. Legalább anyagyilkos vagyok. Pedig csak házasulandó voltam.

Figyeld meg barátom, hogy a nő miként tobzódik ezekben a feladatokban. Még hogy feladat? Ez az életük. Lételemük. És ott áll a férfi. A teremtés koronája. Egy rakás szerencsétlenség. A ravaszabb nő elhiteti vele, hogy ez az ő érdeke is. Az erőszakosabb meg egyszerűen végigrángatja a boltokon és a hivatalokon.

És te komolyan elhiszed, hogy az oltár mellett a boldogság csillog a férfi szemében? A könny csillog a szemében mert sír. Sajnálja magát. Tudja jól, hogy ott van még az esküvői vacsora. Gazsulálni mindenkinek. Még Józsa néninek is, aki a feleség nagynénjének az unokatestvére és még a kurva életbe nem találkozott vele. Most sem akar. Nem jellemző már a nászéjszaka. Nem működik a szerszám. A férfi leszopja magát. Le a sárga földig. És ez csak a kezdet. Felébred reggel és ránéz a kezére. Gyűrű feszül az ujján! Húú! Kurvára be lehettem baszva, hogy ez történt velem! És jön az ébredés. Megkezdődött a házasság.

1200px-henry_rich_1st_earl_of_holland_by_sir_anthony_van_dyck.jpgThe groom of the stool (Henry Rich, 1st Earl of Holland 1590-1649) - Sir Anthony Van Dyck (1599-1641)

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr112647333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása