Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

És most a szabadságról, baby

És most a szabadságról, baby

2017. 07. 19. Lola Welbach

szabad.jpg

Tudod mi a szabadság?
Hogy nem hazudsz és hogy nem félsz. Hogy vállalod, hogy kicsi a farkad vagy hogy lóg a melled, vállalod, hogy nincs PHD-d, hogy nem tudsz jól angolul, hogy nincs pénzed felújítani lerobbant fürdőszobád. Hogy a VIP Stage-ben sem tagadod meg szülőfalud, hogy vállalod, hogy fél éve tartozol a komádnak egy kilóval, meg azt, hogy sok dolgot elcsesztél. Ja, meg azt is vállalod, hogy ötven meneted volt eddig a Sárkánnyal, de még csak négyszer győztél.

Az a szabadság, hogy csak akkor hazudsz, mikor tényleg kell - előfordul, hogy szükséges - , és mikor teszed, akkor tudod, hogy mit csinálsz, és ezt a dolgot – picsába, megint hazudtam! - nem söpröd be lelked sötét, homályos sarkába a többi beszáradt fekáliakupac közé, igen, oda amire nem szeretsz gondolni, hanem ránézel, és végre elfogadod magad. (picsába ez is én vagyok) De ez, a sötét oldalra való tudatos ránézés az alapja az egésznek, Luke!
Először is tudnod kell, hogy hazudsz, aztán tudnod kell ezt megbocsájtani magadnak. Tudod mi a szabadság?

Az a szabadság, hogy mikor elhangzik az "akinek nem inge, ne vegye magára", te felismered a cuccod és magadra veszed. De még végig is gombolod. Hogy vállalod magad önmagad előtt. Meg mások előtt. Nem, nem tolakodva, nem betépve, Woodstockosan ugrálva, hogy nézd, nézd, milyen free vagyok, hanem egy szerda délelőtt, simán, csak úgy. Mondjuk, mikor dönteni kell, hogy kimondasz-e egy mondatot, amivel kiadod magad. Nem félsz tőle. Nem vetítesz, nem baszod át a másikat azért, hogy körbenyalt egódnak legyen néhány édes perce. (ugyemilyenjónő, ugyemilyenvonzópasi vagyok?) Hogy nem játszod a titokkirálynőt, a rejtélyek hercegét. Annak árán sem, hogy elveszíted azt, akinek eddig ment a játszmád. Hogy nem vagy figyelem és szeretetvámpír, hogy nem tartasz magad mellett senkit, csak azért, hogy néhanap megcsapolhasd a vérét, az energiáját. Egyáltalán: meglátod, hogy játszmázol, hogy rafináltan kihasználsz másokat érzelmileg. Aztán a felismerés után megmondod a másiknak, hogy mi az, ami van. Hogy átvilágítod magad - magad, mert csak a saját portád előtt söprögethetsz baby – felülről, egy melegfényű, erős reflektorral, és mered meglátni, hogy mit mondasz és teszel félelemből. Az a szabadság, hogy nem vagy lusta befelé törekedni, a Föld középpontja felé. (az év képzavara fődíj)

Az a szabadság, hogy energiát fektetsz abba csodálatos fény és foshalomba, aki vagy. Hogy mersz offline lenni. Egyedül. Az a szabadság, hogy felelősséget vállalsz magadért, mondataidért és tetteidért. És mikor rájössz, hogy hoooppááá, ezt félelemből mondtam, akkor sok tisztet beáldozva, de revideálod a dolgot, és mégiscsak képes vagy megmutatni azt, aki valójában vagy. (mint már említettem. de nem lehet elégszer mondani. magamnak se) Igazítasz a hazug mondaton, gesztuson, akár most. Nem várva standingovésont, semmit sem várva. (javarészt lebaszást fogsz kapni, sebaj)

Az a szabadság, mikor felfogod, hogy nincs hepiend – mert hepiendet akarunk, folyamatos jelenben, boldog párkapcsolatunk kezét szorongatva -, hogy mersz szembenézni azzal, hogy egyedül vagy, hogy nincs melletted Bádogember, Oroszlán, Madárijesztő, de még a Kutya se, de mégis mész tovább, óhatatlan veszteségek árán - igen, még azt is vállalva, mert a szabadság egyrészt magányos műfaj másrészt nem adják ingyen, harmadrészt akkor tudsz felemelő kapcsolatban élni, ha mindketten szabadok vagytok külön-külön -, szóval visszatérve a főcsapásra, te sebzetten, de mész tovább a sárga úton. (csapáson. ösvénykén) Olyan emberként, amilyen éppen most vagy. Úgyis fogsz változni. (ha szabad vagy)

És ha mindezeket meglátod, onnantól kezdve nem félsz már attól, hogy szétmállik az időd. Aztán  váratlanul felbukkan egy hozzád hasonló, szabadságra szomjazó férfi (nő) és erősen karjába fog - vagy nem bukkan fel senki, de sebaj, te fénylesz így is, úgy is  -, de bárhogy is lesz, az angyalod mindenképpen megölel, és ez a lényeg, mert akkor, abban a pillanatban ébredsz majd rá arra, hogy élsz baby. Akár hiszel ebben, akár nem.

Tánc!
All we have to do now
Is take these lies and make them true somehow
All we have to see
Is that I don't belong to you
And you don't belong to me
Freedom Freedom Freedom

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr8112675407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peetee 2017.07.20. 12:11:01

Kicsit felületes, de értem mire gondolsz. Éppen most szabadulok felfelé, miután a külsőségek és a legmagasabb szintű társadalmi elvárásoknak megfelelni akaró feleségem közölte, hogy igazándiból én sosem voltam az, akit ő boldoggá tudná tenni, de úgy gondolta, majd idővel át tud engem formálni olyanná. Nem sikerült teljesen, úgyhogy a pics@ba velem, megy és keresi tovább azt a madarat, aki megadja majd neki az első 3hónap rózaszín ködös 10centivel a fölf felett lebegőst...természetesen élete végéig, mert én 15év után erre már nem vagyok alkalmas. Nem is baj, sok sikert. Nekem meg most nyílik ki a szemem, úristen mekkora palimadár voltam. Boldogság van és szabadság, nem befeszülés, hogy ma éppen minek nem sikerült maximálisan megfelelnem, és melyik gondolatát nem találtam ki.

Lola Welbach 2017.07.20. 14:58:58

@Peetee: szavaid keserűek, de ne feledd: csak azt lehet manipulálni, érzelmileg zsarolni, szabadságnak elhitetni vele a villanypásztorral kijelölt területet, aki alkalmas rá. Te alkalmas voltál rá baby. Az is te voltál, nemde? Nem csak Peeteené Rogán Cili hibája a dolog. (valahogy olyasmi nőnek képzelem b. nejed) Elmélyültebb szabadságelméleti tanulmányokhoz, pedig ajánlom Rudolf Steiner: A szabadság filozófiája című művét, melynek egyetlen mondata is szétfeszíteni ezen egész blog kereteit. (ez egy Blog!!! Nem filozófia tanszak, féléves szeminárium!) Boldogság és szabadság pajtásom :) ölellek Lol

Taurusz 2017.07.20. 15:41:04

Szabadság? A szabadság illúzió. Azt hiszed szabad vagy, de mindig valami fogva tart. Most próbálok szabadulni, egy sosem volt kapcsolatból, és nem megy... próbálok szabad lenni, de nem tudom tényleg akarom-e. Próbálom megtalálni azt az önmagam, aki fél éve voltam, de nem tudom, tetszene-e. Próbálok átlépni a saját árnyékomon... de nem tudom ott mi vár rám. Megváltoztam. Régen szabad voltam, most úgy látom régi önmagam, mint egy másik embert, aki magányos. Régen egyedül voltam, most magányos. Próbálok szabad lenni... de nem látom az utat.

Lola Welbach 2017.07.21. 09:51:58

Péter, ölellek. Hívj amikor akarsz. (neked se, nekem se. senkinek se.) Lol

Peetee 2017.07.21. 12:54:07

@Lola Welbach: Igen is, nem is. Ennyire nem keserű a helyzet, a dologhoz az is hozzátartozik, hogy mi 18évesen jöttünk össze, kicsi volt a szansz, hogy életünk végéig tartó habos-babos mézes-mázas idill lesz az élet. Ez a 18-33ig terjedő 15év, amikor sokat változik az ember. Mi is változtunk, de az utóbbi pár évben egyértelmű lett, hogy nem egy irányba nézünk és haladunk az életben. Nem teljesen egymásnak háttal, tök ellentétes irányba, de a kettőnk egyenese széttart, és nem ér soha össze a végtelenben. Nekem inkább az fáj, hogy ezt ő is belátja, de mégis az én személyem hibája, hogy nem megyek utána az élet egyre mélyebb tengerében. Sokáig igyekeztem, de egy ponton túl nem tud az ember meghasonulni. Eljött a pont, és most én vagyok a közellenség, mert nem sikerült átformálni kejfeljancsi - bohóccá. By the way, köszönöm a bíztatást és a könyvajánlót. Pacsi!

szófogadatlan prókátor 2017.07.21. 16:49:26

@Taurusz: "Szabadság? A szabadság illúzió." ez pontosan így van. (És amikor ezt megtanultad, akkor jössz rá, hogy mennyi mindent nem tudsz még, és bár próbálod, sosem fogsz mindent megtanulni.)

C. Gallus 2017.07.22. 09:52:51

Talált. Egy fej, egy gyomor.. Köszi, Lola!

C. Gallus 2017.07.22. 10:11:42

És hogy kinek mi a szabadság?

Al-Shafi'i igazi nomád mentalitással azt írta vagy 1200 éve, hogy a folyamatos mozgás:

" Intelligens és művelt ember számára nincsen megnyugvás az egy helyben maradásban.

Indulj el hát a földedről és utazz! Utazz, és kárpótlást kapsz mindazért,
amit magad mögött hagytál.

Fáradj, mert az élet ízesebb fáradtan!
Láttam, a pangás bemocskolja azt a vizet, amely futva édes.

Az oroszlánok nem vadászhatnak egy helyben maradva, a nyíl nem talál célba, ha nem válik el az íjtól.

Ha a Nap egy helyben állna az égen, csak untatna minket és más népeket.

Az arany csak por eredeti formájában, a szantálfa csak egy fa a szülőföldjén.

Ha az utóbbi elhagyja eredeti környezetét, kívánatos tárggyá válik,
s az előbbi (ha ezt teszi), valódi (arany) értékét csak akkor kapja meg."

Lola Welbach 2017.07.22. 11:01:07

@C. Gallus: jaj Gallus egy gyönyörű. Jaj. Hirtelen első kedvencem, hogy ha a Nap egyhelyben állna az égen, csak untatna minket és más népeket. Ez, ez erről szól a poszt, erről. Ölel Lol

Lola Welbach 2017.07.22. 11:04:43

@C. Gallus: Mindenki azt az inget veszi magára a posztból ami az övé :) És már a felismerés, hogy ni kaptam egy fejest meg egy gyomrost, már az szabadság. (vagy nevezhetjük önmagunkra való rálátásnak, vagy a valódi felnőttségnek is. na nem mintha én már ott tartanék :) )

dr bigbaby 2017.07.22. 12:27:30

@Lola Welbach: @C. Gallus: kosz sracok jo vagytok jo latni h masok is ugy ahogy en :)

C. Gallus 2017.07.22. 15:36:39

@Lola Welbach:

:) Gondoltam, tetszeni fog. Az öreg sejk tudott valamit az életről, a halálról, és írt is egy sereg dolgot ezekről. Öröm volt tavaly lefordítani tőle pár részletet..

C. Gallus 2017.07.22. 15:38:35

@dr bigbaby:

Similis simili.. ahogy a művelt polinéz mondaná. :P

C. Gallus 2017.07.22. 15:44:58

@Lola Welbach:

Úgy, úgy... Lassan jó lenne egy nagy író-olvasó fröccsözés egy nagy szikomorfa alatt.. :)

Lola Welbach 2017.07.22. 22:51:38

@C. Gallus: :) Ammondó vagyok, hogy augusztusban legyen ez meg! Hosszúlépés. Aztán az est egy pontján sportfröccs.

Lola Welbach 2017.07.22. 22:52:58

@dr bigbaby: :) hosszú, hosszúlépés. Aztán sportfröccs. Augusztusban meglesz Doki, szólunk :)

C. Gallus 2017.07.22. 23:05:50

@Lola Welbach: Száraz rozé augusztusban, Óbudán? ;)

qqqqqqqqq (törölt) 2017.08.03. 10:03:40

"csodálatos fény és foshalomba, aki vagy."
ááá zseniális vagy, köszi Lola ezt a posztot.

Lola Welbach 2017.08.07. 12:55:00

@dr bigbaby: Big Baby doki! írd meg kérlek az e mail címed én valahogy itt nem akadok nyomára. VIP blogtalit szervezünk az Edittel, meghívnánk téged is.
ide írd kérlek: lassabbanbaby@gmail.com
Kösz
Üdv Lol
süti beállítások módosítása