Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Te csak várj, míg...December 5.

Te csak várj, míg...December 5.

Felkel majd a Nap. Vagy, piros hó esik. Esetleg míg a bilibe lóg a kezed.

2017. 12. 05. Átlag Edit

brad_es_en_3.jpg 

Igen, igen, mert holnap Mikulás napja lesz és hoz a kiscsizmámba ajándékot.

Ha jó voltam, nem beszéltem csúnyán, nem bántottam másokat sem szóval sem cselekedettel, persze ezek közül mindegyik én vagyok, értsd: nem bántottam senkit, semmilyen módon csak a Mikulás hibázhatott. Eltévesztette az emeletet, vagy nem találta az ablakot. Azért elismerem, hogy tetőtéri ablakba mikuláscsomagot elhelyezni nehéz feladat lehet.Vagyis, én nem tehetek róla. Önhibámon kívül jártam így. A nagy várakozás, meg az ehhez kapcsolódó passzív jóság kevés volt. Már most, este tudom, hogy reggel nem lesz csomagom. Rosszul vártam. 

Ez a várakozás dolog, nem a barátom. Nehezen megy. Nehezen várakozom. 

Szóval idén, nemcsak a Mikulás nem jött el hozzám, hanem Brad Pitt sem. Ezek szerint nála is hibázhattam. Itt is a várakozással tolhattam el valamit. Pedig vele kapcsolatban 25 éve gyakorlom ezt. Jó, most hazudtam. Mert hagytam magam eltéríteni a várakozástól.  Jött Jenő, én meg hagytam magam. És még gyereket is szültem. Jenőnek, sajnos, nem Bradnek. 

Akkor most változtatok a várással kapcsolatban. 

Csak pozitív gondolatok lesznek a fejemben. Mindenféle  hétköznapi ( evés, munka) és nem hétköznapi ( heves szerelmeskedés) szituációban csak Rá gondolok. Mert hiszek a gondolataim teremtő erejében, a rezgésekben, és hogy ezeket annyira intenzíven teszem, hogy elér egészen  hozzá. 

Akkor most már valami legyen! Vagy Mikulás csomag vagy Brad! 

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr713439537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása