Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Kelj fel és mozogj már!

Kelj fel és mozogj már!

Akkor is ha ügyetlen vagy

2017. 12. 09. Átlag Edit

img_5763.JPG

Miközben éltem az éltetem, és vártam, hogy végre történjen már valami. Történt is.

A sport is, többek között.

Van az a duma, hogy mindenkinek van lelki társa, meg tökéletes párja, meg esetleges csodálatos, boldog élete. Ehhez csak annyi kell, hogy megtaláld azt, aki ehhez a megfelelő.

Ja! Csak ennyi, meg kell találni.

A számomra tökéletes sportot is. Ami tudományosan is passzol hozzám.  Na, erre még várnom kell. Jelenleg ott tartok, élvezem, hogy olyanokat is mg tudok csinálni amit soha életemben nem hittem volna. Már majdnem tudok húzódzkodni. Már nem sok kell hozzá. Most pont arra a nemsokra várok, de nagyon!

A türelem és a gyakorlás húzódzkodást terem! Várom azt a történelmi pillanatot, amikor bekövetkezik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr3713466433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása