Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

December 12. napja van, köszönt és minden jót kíván: Ildi és Szilvi!

December 12. napja van, köszönt és minden jót kíván: Ildi és Szilvi!

2017. 12. 12. Lola Welbach

advent_ildi_es_szilvi_1.JPG

A Dumtsa korzó legelején, a pékségben, dolgozik két nő hajnaltól, napestig. Ha harmadszorra vagy ott, már tudják miképpen iszod a kávét, fordulnak, hamar készítik - nekem rizstejjel, nagyon forrón, két édesítőpöttyel, s mindez az első héttől evidencia nekik -, később névről köszöntenek, egy hónap múlva megkérdik, tegyenek-e félre hétvégére a kedvenc kenyeredből.
Nehéz sorsút - hajléktalant - is segítenek.

Hétkor megyek be: már dolgoznak. Este, hazafelé, előttük vezet utam, az utcáról látom: még dolgoznak. Közben mindenkivel kedvesek, türelmesek: ismerőssel, ismeretlennel, regiment turistával. Mondtam nekik, nem is értem, hogy bírják ezt a tempót. Azt válaszolták, hogy szeretik a munkájukat. 

Ildi és Szilvi a legjobb indítás mikor reggeli homályban munkába igyekszel, és a legjobb napzárta, mikor esti sötétben hazafelé baktatsz. Ildi és Szilvi fénypont, sziget, akik minden naphoz hozzáadnak, egy friss, finom, kávés ízt. És ennek, bizony mondom néktek, mindennap lehet örülni.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr5413483537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása