Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Amikor a titkos vágyaim valóra válnak

Amikor a titkos vágyaim valóra válnak

Ross, David Schwimmer, Galambos Péter

2017. 12. 17. Átlag Edit

 

galambos_peterrel.jpg  Amikor nyáron, egyik este hazaértem, a fiam megkérdezte, hogy merre jártam. 

Csak annyit válaszoltam: Ross. 

Erre ő: David Schwimmer, magyar hangja Galambos Péter. Majd ment a laptopjához és gyorsan rákeresett az egyik kedvenc részére, és nézte is. 

Letusoltam, és siettem mellé, hogy én is nézhessem. 

Amikor alig tudott beszélni, és én még otthon voltam vele, hogy halljak emberi szót napközben, videón a Jóbarátokat néztem. Ő meg körülöttem serteperltélt, értsd: segített, a főzésben, takarításban. Alig tudott beszélni, de a fiúk nevét, Joey, Chandler és Ross, úgy tudta, hogy mondta a színész nevét és a magyar hangot is.  

Közös produkciónk volt, hogy ezeket anyai felszólításra, elszavalta. Iszonyúan jól szórakoztunk.

Aztán az évek során a sorozat megmaradt a mindennapjaink részének. Hol magyarul, hol angolul, de ha rossz kedvünk volt, vagy csak jót akartunk nevetni, megnéztünk egy részt. 

Mint ma este.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr9613508023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása