Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Teljesen lelomboz, ez a gigantikus kaka a fejem mellett- efZámbó után szabadon

Teljesen lelomboz, ez a gigantikus kaka a fejem mellett- efZámbó után szabadon

2018. 03. 26. Átlag Edit

efzambo_kepe.jpg

efZámbó István képe

Van egy haverom aki azt mondta, hogy egy ember életének a legalja, amikor politikus lesz. Azért lesz az, mert már túl sok kudarc érte, nem kapott elegendő pozitív visszajelzést, és hogy valami „normális” dolgot tegyen, ezért politikusnak áll.

Ezért szánjuk őt, kiröhögjük, kritizáljuk, de nem vesszük komolyan. (Bizonyára neked is van politikus ismerősöd, akivel így viselkedsz.) És még fel is mentjük, hogy ő nem 'annyira' olyan, mint a többi! Mert persze nem ítélkezünk róla, és  a cselekedeteiről anélkül, hogy meg ne hallgatnánk őt. És mindig van magyarázat, meg hát ő nem ’olyan’. Mi nem vagyunk előítéletesek, meg általánosítók, sem áldozathibáztatók, hiszen itt, most a politikus ismerős az áldozat, aki akivel akarata ellenére történnek azok a dolgok, amik csak egy politikussal szoktak.

Na jó, azért nem!

Évekig így álltam hozzá. Úgy, ahogy a kicsit flúgos baráthoz szoktunk: szánalommal, de jóindulattal. Ebből adódóan a felnőtt életem nagyobb részében nem szavaztam. Hittem a demokráciát, a sokszínűséget, a népfelség elvét, meg hogy aki a több szavazatot kapja, az alakíthat kormányt. És én mindig elfogadtam, ahogy a többiek döntöttek. Azt gondoltam, ez is egy lépés a türelem, az elfogadás gyakorlása felé.

Aztán az egészet meguntam.

A következő fázisomban, azért nem mentem el választani, mert úgy gondoltam, leszarom, hogy mi lesz. Mint egy fatalista. Akármi lesz, én azt akarom. Meg hogy biztos így kellett lennie. Meg abból kell főzni, amink van. Jó ez így. Nem kell ugrálni.

És állj!

Ez volt az a pont, ahol rájöttem, hogy valamit igazán rosszul gondolok. Nem akarok a  tipikus, kiskaput kereső, önfelmentő magyarázatokat gyártó kisember lenni!

Ha hiszem a népfelség elvét, akkor azt is hinnem kell, hogy minden szavazat számít.

Az enyém is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr1813780226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2018.03.27. 01:11:33

Aki megérti, hogy a demokrácia mit jelent számára, az elmegy szavazni. Minden szavazat számít, a politikusok állításásval szemben, soha nem vésze el egy sem.
Van aki úgy gondolja, inkább nem szavaz a saját elképzeléseinek megfelelően, mert úgysem nyer a választott pártja/politikusa és ezért a biztosabb nyerőre szavaz. Ez hiba! Nem szabad beállni a birkák közé bégetni, csak azért, mert sokan vannak! Ne a legrosszabb eset ellen szavazz, hanem aki téges képviselne!
A legrosszabb elleni szavazatokat azok a politikusok akarják megszerezni, akiknek nincsen valós programjuk, ezért a félelemmel manipulálnak. Ráadásként a saját polgárokkal szembeni félelmet gerjesztik.
Szavazz bátran! Akkor is, ha nem leszel győztes, vállald a saját választásod és állj ki érte!
Négy év múlva is meg lesz még az ország, 150 év hódoltságot és két világháborút is túléltünk! Nem kell félni, mert nincs mitől!
süti beállítások módosítása