Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Este fél hétkor megint jött, hogy az életet nem lehet megszokni

Este fél hétkor megint jött, hogy az életet nem lehet megszokni

2017. 06. 12. Lola Welbach

 raooozsika.jpgMeglehetősen fosadék nap végén – nyomasztó pénztelenség már hónap közepén, amire parkolási büntetés dobott még egy lapát fekáliát, délutáni sírdogálás, gyomortájékon valami nem múló, tompa fájdalom, de eleve, hogy hétfő –, vánszorogtam ma a Keleti Károly utcában és egyszer csak megéreztem egy illatot, a virágzó hárs illatát, és azonnal leterített egy érzés, eggyé váltam vele, a gyerekkori június-érzés, mikor már felírtuk a táblára a  ..kációt!, elborított az az édes, semmihez sem fogható mámoros boldogság, hogy végtelen nyár és szabadság jön - mert akkor az idő még máshogy telt-, de ez még nem minden, mert ekkor balra néztem és végre meghallottam és megláttam ami körülöttem van, meghallottam a madarakat, és megláttam, amit ajándékként kaptam a hársillat mellé, legkedvesebb dolgaim egyikét, egy belső kertet, amely, bárhol is látok egyet, mindig teljes nyugalommal, derűvel, az életbe vetett mély bizalommal, sőt azzal a bizonyossággal tölt el, hogy minden rendben van. Magam sem tudom miért. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr712588693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása