Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lassabban baby!
Kicsit lassabban csináld, kérlek. Most jó.

Vagina gyakorlatok 2.0

Vagina gyakorlatok 2.0

2017. 07. 04. Átlag Edit

pinatorna_2.jpg

Tök jó.

Csak azt nem tudom még, hogy miért. A gép a hatásos, amivel erősítem az izmaim, vagy már attól jobban érzem magam kívül-belül, alul- és felül, hogy egyáltalán használom? De még csak az elején tartok. Érdekes, hogy a szexuális érdeklődésem is meredeken megemelkedett. És itt is a kérdés! Hogy azért, mert egyáltalán napi szinten foglalkozom magamnak annak a részével, ahol ez ( javarészt) történik, vagy az, hogy ez az egész bevette magát a fejembe, vagy csak simán a ciklus közepén vagyok és egy fotóra is be tudok indulni. Mondják, ugye, hogy az élet hosszú pálya, igen, hát még a 12 hét milyen hosszú, főleg, ha még csak a másodiknál tartok.

Önfegyelmet is követel, mert minden este rá kell szánnom azt az időt. Amit viszont akarok! Több fajta és hosszúságú programot is be tudok állítani rajta. Szóval, csinálni kell! Tudom, tudom, ugyanúgy, mint sok minden mást is... Én is tudom, hogy este fogmosás is kell alvás előtt, na de, aztán tegye már fel a kezét, aki még soha nem feküdt le úgy, hogy kihagyta volna a fogmosást?! Vagy a sminklemosást?!

A falra mászok attól, amikor azt a hasbaakasztós bölcsességet tolják nekem, hogy mindenre van időd, amire csak akarod. Gondoltam egyszer összeírom, hogy ezt az időt, amibe minden belefér természetesen, hogyan kellene beosztanom. Ilyenkor harcol bennem az Igazi Nő- aki nem vagyok, A Nagy Magyar Anya – aki szintén nem, Az Önző Szingli – ez sem, A Szőröslábú Harcos Feminista- mert ez sem, A Karrierista – persze hogy ez sem, A Majd Én Megmutatom-háát, ez sem, velem. Mert egyik sem vagyok és persze mindegyik. A napszak, az elvégzendő feladat, az arra rendelkezésre álló idő határozza meg, hogy éppen melyik vagyok kissé jobban, vagy kevésbé vagy azt sem tudom hol vagyok és kivagyok.

Aztán még mindig vannak olyan külső körülmények, amik keresztülhúzzák a terveimet. Ez alapesetben a család. Minél több főből áll, annál nagyobb az esélye, hogy minden borul. A mi szűk családunk két fő -  mégis, így is ötven százalék, hogy este ne legyen időm a gépet használni. Ezért lehet, hogy éjjel lesz belőle, vagy hajnal. Ilyen melegben a harmadikon nehezen lehet aludni. A keletkező üresjáratot használom általában másra, most legalább a szomszédokat nem zavarom a porszívózással vagy a mosással, ez a gép teljesen szomszéd-kompatibilis. Mondjuk, egy mosást azért be lehet rakni, egy gyors rövidet, 30 fokon, az pont addig tart, mint a legrövidebb program.

Edzek tovább. És persze beszámolok róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://lassabbanbaby.blog.hu/api/trackback/id/tr6312638907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása